Nerwus
Admin
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznan
|
Wysłany: Sob 11:56, 15 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Dostanie się do Starego Obozu:
Test Zaufania - Test Zaufania da nam Diego. Chodzi tu o to, aby iść do Starej Kopalni i wziąć od jej szefa, Jana, listę potrzebnych rzeczy. Mówi też abyśmy wzięli mapę do tej kopalni od Grahama. Grahama znajdziemy na prawo od wejścia, zaraz na górze. Jednak po poproszeniu go o mapę mówi "20 bryłek proszę!". Jednak co tam. Mówimy żeby ją dał bo sobie sami ją weźmiemy i ją daje. A więc według mapy doszedłem do kopalni, i schodziłem coraz niżej aż spotkałem Jana przy miejscu z czerwonymi chorągiewkami. Wziąłem listę i wróciłem do Diego. Całkiem proste zadanie...
Zaimponowanie Scatty'emu - Scatty mówi, że wstawi się dla nas i Diego, jeżeli się "wykażemy" na arenie. A więc cóż... wyzywamy Kirga. Niestety na arenie z pewnością "sprawił nam ból" co Scatty'emu nie imponuje. Ale jak się wyzwało Kharima, który oczywiście też nas pobił, to już Scatty'emy imponuje. A raczej odwaga nasza. I już jeden wstawiony!
Zaimponowanie Złemu - Zły powiedział że wstawi się za nami, jak znajdziemy Neka. Mówi że pewnie uciekł do Nowego Obozu, ale to nie prawda. Znajdziemy go (a raczej to co z niego zostało) w pewnej jamie. Jamę tą znajdziemy gdy pójdziemy do południowej bramy i cały czas do przodu. Tam jest taka góra, a w niej jaskinia z ciałem Neka. "Zrywamy" z niego pewien amulet i wracamy z nim do Złego. I już kolejny "wstawiony".
Zaimponowanie Świstakowi - Świstak będzie za nami u Diega jeżeli kupimy dla niego pewien miecz. Po zapytaniu go dlaczego sam tego nie zrobi, to mówi że pokłócił się ze sprzedawcą. A więc dostajemy od niego 100 bryłek rudy i idziemy po miecz do Fiska. Jednak gdy pytamy o miecz to mówi nam że kosztuje 110 bryłek. Więc nie wspominając o Świstaku spokojnie odmawiamy, wracamy do świstaka, on daje nam jeszcze 10 bryłek rudy, i kupujemy mu miecz. I już kolejny gość po naszej stronie.
Zaimponowanie Rączce - Rączka wstawi się za nami, jak nauczymy się jakiejś ze złodziejskich umiejętności. Nic prostszego! Wystarczy mieć 10 punktów doświadczenia w zapasie i nauczyć się czegoś. Najlepiej otwierania zamków. I już mamy 4 po naszej...
Zaimponowanie Thorusowi - Po namówieniu Thorusa żeby dał nam jakieś zadanie, mówi nam o tym żebyśmy pozbyli się Mordraga ze Starego Obozu. A więc idziemy do Mordraga, trochę z nim gadamy że "ma kłopoty" i wychodzi możliwość taka, żeby zaprowadził nas do Nowego Obozu. A więc idziemy tam, i nagle Mordrag stwierdza że na razie niema po co wracać do Starego Obozu. A więc właściwie to zadanie jest wykonane i możemy wracać do Thorusa!
Zaimponowanie Dexterowi - Dexter powiedział że wstawi się za nami jeżeli przyniesiemy mu pewien przepis na miksturę leczniczą od Cor Kaloma z obozu Bractwa, to się wstawi. Jeżeli nie byliście jeszcze w "Sekcie", to wiedzcie że zaprowadzi was tam Baal Parves, stojący na targowisku. Jak już tam dojdziecie, to przy bramie jest Lester, on zaprowadzi was do Cor Kaloma. Jak już staniecie w jego gabinecie, to można z nim sobie pogadać, jednak formuły nam nie da. Trzeba sobie ją więc wziąć Jest w skrzyni po lewej, trzeba ją tylko otworzyć. Do tego trzeba mieć wytrych. Wystarczy trochę pokombinować, i zaraz się otworzy. Nie martwcie się, Kalom nie zauważy. Jak już ją weźmiecie, to teraz tylko wrócić do Dextera i sprawa załatwiona.
Przekonanie Gomeza - Jak już staniecie przed Gomezem, to trzeba jeszcze go przekonać o swojej pożyteczności. Trzeba więc powiedzieć mu, że się podróżowało p koloni, i że zna się dużo ludzi. Zaznaczyć wszystkich dostępnych oprócz Y'Beriona bo będzie źle, i już jesteśmy przyjęci do Stargo Obozu!
Post został pochwalony 0 razy
|
|